Monday, November 9, 2009

~ KeLaS SuLaMaN BeNaNg KaK NoRa~

:: Sabtu lepas saya telah menghadiri kelas sulaman benang anjuran Kak Nora
:: Seronok dapat jumpa semula Kak Nora n Lily...
:: Setahun saya tak jumpa lepas first kelas sulaman manik labuci kak nora dulu
:: Sibuk dengan mabuk n baby baru...
:: Pastu jumpa jugak dengan Aisyah satu kelas sulaman manik labuci anjura Kak Nora jugak...
:: Makin chubby Aisyah...happy la tu...
:: Sememangnya saya tak pernah pun menjahit sulam benang ni
:: Awalnya agak susah...
:: Tetapi lelama tu ok dah kot...
:: Cuma kena praktis sokmo je la...
:: Bunga raised cup tu je failed nak buat...
:: Ada cam mata lalat2 la....nak simpul tu yang berbelit tangan...
:: Maklumla...tak biasa buat kan...
:: Apa2 pun saya memang enjoy dengan rakan-rakan yang lain...
:: Dapat jugak saya bertentang mata dengan Kak Erra n Kak Sarimah...
:: Selalu melalui internet je berbual....
:: Thanks to Kak Nora n Lily sebab mengajar saya n yang lain sulaman benang.... 













Dari kiri belakang: Kak Nora, Kak Erra, Kak Asiah, Aisyah, Kak Sheema
Dari kiri depan: Sally, Kak Sarimah, Mira













Hasil sulaman saya yang agak OK untuk pertama kali tak pernah menyulam benang....(angkat bakul sendiri...hehehehehe... )

No comments: